Gas vagtordning

Oplever du akut problem på dit gasfyr, kører vores tekniker ud til dig. ​

Inden opkald til vores vagt kan du med fordel selv undersøge følgende:

  • Er der strøm til dit gasfyr?
  • Er der vand på dit anlæg? Kontrollér at bartryk ligger inden for normalområdet.
  • Aflæs fejlkoden i displayet eller kontrollér for evt. andre fejlbeskeder.

Vagtnumre og vagttider:

I sommersæsonen (1. maj – 30. september)

I sommersæsonen kører vores teknikere ud til dig indenfor normal arbejdstid. Oplever du driftsproblemer, kontakt os ligeledes inden for normal arbejdstid på 38 100 500.

I fyringssæsonen (1. oktober – 30. april)

I tilfælde af manglende varme, har vi i fyringssæsonen mulighed for at sende en tekniker ud til din adresse. For afhjælpning samme dag, skal dit opkald være indgået inden kl. 19.30.

Ved manglende varmt vand beder vi dig kontakte os førstkommende hverdag.

Udenfor normal arbejdstid (se tider nedenfor) ring på
70 26 28 28 – ​og få hjælp ved akut varmebehov.

​Mandag til torsdag:
16.00 – 19.30

Fredag:
15.00 – 19.30

Weekend og helligdage:
8.00 – 19.30

Vores vagtordning gælder også for kunder, der har købt er nyt gasfyr igennem os, i hele garantiperioden og i fyringssæsonen, også uden for normal arbejdstid.

Vi sørger for, at du hurtigst muligt (eller efter anden aftale), har en af vores tekniker ude hos dig til at afhjælpe problemet. ​

Vær opmærksom at mails ikke blive besvaret uden for normal arbejdstid. Har du et akut problem, er det vigtigt at du ringer.