​- din sikkerhed for god service

​    mpay14108​

KONTAKT OS

Udfyld felterne og tryk send

 
 
 
 
 
Vedhæft evt. fil

Vedhæft gerne et billede. For mere end 1 billede, send os gerne billederne pr. mail.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Gasservice - serviceaftale​

Vi er ganske enkelt eksperter i gasservice!

Vi har et et stærkt team på 7 gasteknikere og med vores mange års erfaring, er du i trygge hænder hos os.​

Vi udfører gasservice for både SEAS-NVE's servicekunder, private kunder, boligselskaber og ejendomme.

Vi kan tilbyde fleksible serviceaftaler alt efter kundernes behov. Serviceaftalen kan tilbydes som enten 12 eller 24 måneders aftaler. Vi tilbyder serviceaftaler på de fleste kedelfabrikater (ikke på wolf, Atag eller MHG).

For hele tiden at dygtiggøre sig, deltager vores gasteknikkere flere gange om året i relevante kurser.

Vores lager og servicevogne er veludstyrrede med reservedele, så vi kan afhjælpe de fleste situationer.

Vi anbefaler altid vores kunder at tegne en serviceaftale, men vi udfører naturligvis også gasservicearbejde for kunder, der ikke ønsker en serviceaftale. Ring gerne for at høre mere.  

​Klik her for at se abonnementspriser

Klik her for at se abonnementsbetingelser

Klik her for at udskrive en serviceaftale


Hvad indeholder en serviceaftale?

Kort fortalt indeholder en serviceaftale, 1 eftersyn i starten af aftaleperioden, samt tilkaldemulighed i resten af perioden, dvs tilkald i tilfælde af, at du oplever driftsstop/fejl på dit gasfyr. Aftaleperioden kan være 12 eller 24 måneder, men der er stadig kun indeholdt 1 eftersyn pr. periode.

Tilkaldemulighed skal forstås som en form for forsikring. Oplever du et driftsstop, eller er der problemer med gasfyret, har du mulighed for at tilkalde os til udbedring af fejlen. Hvis årsagen til fejlen er dækket af serviceaftalen, vil kørsel og arbejdsløn blive faktureret til 0 kr., du vil kun blive opkrævet for eventuel forbrug af materialer. 

Hvis årsagen til fejlen ikke er dækket af serviceaftalen, vil vi stadig gerne komme og udbedre og/eller fejlfinde, men du vil blive faktureret for kørsel og arbejdsløn. Vi forsøger altid, så vidt muligt, at afdække problemstillingen sammen med dig over telefonen, inden vi kommer. Har vi mistanke til, at det ikke er gaskedlen, der er årsag til problemerne, oplyser vi, at vi ikke forventer, at arbejdet vil være dækket af aftalen. Eksempler på problemer der ikke er dækket, kan være manglende vand på anlægget, manglende strøm, fejlbetjening etc. Se endvidere vores abonnementsbetingelser ovenfor.

Tilkaldemuligheden er fra oktober til april måned, også gældende uden for normal arbejdstid og i weekender / helligdage.

Yderligere fordele ved en serviceaftale:

  • Du vil som kunde med serviceaftale blive prioriteret foran kunder uden serviceaftale.
  • Vi minder dig automatisk om, når det er tid til næste eftersyn.
  • Vi kontakter dig med et forslag til dato og tid for eftersyn.
  • Vi holder øje med, at dine eftersyn bliver udført regelmæssigt, så du ikke selv behøver at huske på det.

Som kunde med en serviceaftale, står vi naturligvis altid til rådighed med professionel rådgivning om dit varmeanlæg.

Dehlsen & Sønner A/S

Valhøjs Allé 187

2610 Rødovre

CVR: 15553871

Kontakt info

Tlf.: 38 10 05 00

Vagtnr: 70 26 28 28

Email : dehlsen@dehlsen.dk